CORDYCEPS SINENSIS

SĂNĂTATE ȘI IMUNITATE

Proprietățile profilactice ale produsului Cordyceps Sinensis recomandă utilizarea acestuia ca imuno-modulator perfect, antibiotic natural, antiinflamator, vasodilatator moderat al arteriolelor - ameliorând circulația din miocard și plămâni și crește capacitatea de suport oboseala și hipoxia.

Flaconul conține 150 capsule.

Prin ce se explică aceste proprietăți aproape magice ale produsului Cordyceps Sinensis?

Cordyceps Sinensis sau Ciuperca Tibetana crește în munții Chinei, găsește o înălțime de 3.000-5.000m, unde condițiile climatice sunt grele: temperatura medie anuală este cuprinsă între - 0,2 / - 0,8 grade Celsius, umiditatea 50-70%, ninge 140-286 de zile pe an, vara este foarte scurt și plouă mai tot timpul. Pentru ca o plantă să se supraviețuiască ceva în aceleași condiții este nevoie să-i asigure rezerva de substanțe cu proprietăți speciale. În timpul iernii, Cordyceps Sinensis supraviețuiește în sol sub formă de cocon. Odată cu venirea verii, lăstarele coconului iese de sub pământ devenind pe deplin plantat. Vara, sporii acestei ciuperci se împrăștie purtați de vânt, se așează pe larve de fluturi și ele încep să existe ca paraziți.

În corpul ciupercii se găsesc peste 72 de microelemente, peste 80 de fermenți, aminoacizi, beta-caroten, vitaminele E, C, seleniu, etc.

În organism, Cordyceps Sinensis este absorbit în totalitate de celulă, îmbunătățindu-i energia și capacitatea de funcționare.

Proprietățile profilactice ale produsului Cordyceps Sinensis recomandă utilizarea acestuia:

1. Ca imuno-modulator perfect, întrucât acțiunea sa reglează se manifestă în două direcții: fie pentru activitatea imunitară atunci când sistemul imunitar este epuizat, sau pentru diminuarea ei în cazurile de manifestare excesivă a stării imune.

2. Ca antibiotic natural - Cordyceps Sinensis are o acțiune bacteriostatică asupra mai multor bacterii patogene, cum ar fi: pneumococul, streptococul, stafilococul.

3. Antiinflamator. 

4. Vasodilatator moderat al arteriolelor, ameliorează circulația din miocard și plămâni. Datorită faptului că mărește circulația coronariană moderată dar în timp îndelungat cordyceps sinensis preîntâmpină formarea trombilor. 

5. Crește capacitatea de a suporta oboseala și hipoxia, scade nivelul lipidelor în sânge, mărește capacitatea antioxidantă a celulelor.

Numeroase observații clinice au arătat trei particularități de bază ale ciupercii Cordyceps Sinensis :

1. Spectrul larg de acțiune.

2. Folosirea sa ca adjuvant al medicației de bază într-un mare număr de boli, crește eficient acesteia în mod semnificativ, asigurând obținerea unor rezultate considerabile utilețite.

3. Nu are toxicitate și nici efect advers.

Cordyceps Sinensis este indicat în:

• afecțiuni ale organelor respiratorii: bronșită, pneumonie, astm bronșic, emfizem pulmonar, tuberculoză;

• afecțiuni ale sistemului cardiovascular: ateroscleroză, stenocardie, infarct miocardic;

• afecțiuni ale căilor urinare: cistită, pielonefrită, glomerulonefrită, colici renale ș.a.;

• afecțiuni ale ficatului: hepatite, ciroze, steatoza;

• afecțiuni ale sângelui: hemoragii, anemii, leucemii;

• afecțiuni imunitare;

• tumori maligne ale diferitor organe, chiar în ultimele stadii ale bolilor, asigură o toleranță mai bună la radio și chimioterapie;

• eliminarea activă din organism a substanțelor toxice, în cazul în care sunt disponibile produse alimentare sau a terapiei cu tratament dure de sinteză;

• reglarea și mărirea capacității de toleranță în cazul transplantului de organe;

• tratarea bolilor țesutului conjunctiv: artrită, poliartrită reumatoidă, osteopenie, spondiloză cervicală, osteoporoză, artroză, radiculită, osteomielita, fracturi osoase;

• prevenirea îmbătrânirii premature, situații de stres;

• creșterea performanțelor sportive și intelectuale.

Compozitie capsule Cordyceps Sinensis: O capsulă de Cordyceps Sinensis conține: miceliu de cordyceps sinensis 392 mg și stearat de magneziu 8 mg.

Mod de administrare Cordyceps:

Se recomandă copiii:  

- sub 5 ani, câteodată 1-2 capsule pe zi;

- de la 5 ani, câteodată - 2-3 capsule pe zi;

Adulți: 2-3 capsule de 2-3 ori pe zi, înainte de masă cu aproximativ o jumătate de oră.

Contraindicatii Cordyceps Sinensis: Cordyceps Sinensis nu va fi administrat femeilor gravide sau celor care alăptează.

Specificatii Cordyceps; O cutie de Cordyceps Sinensis conține 150 capsule × 0.4g

Perioada de valabilitate Cordyceps; 24 luni

Conditii de depozitare Cordyceps Sinensis: Se păstrează într-un loc uscat

Certificat de notificare: AD - 0440 / 11.04.2012 eliberat de CRSP IAȘI - MINISTERUL SANATATII

Comentarii. Ce spun clientii nostri despre produse:

-Margean Mihai

Foarte eficient impotriva durerilor in gat inclusiv copiii. Baietelului meu de 3 ani ii este foarte drag de Cordyceps.

-Popa Alexandru

Am consumat cordyceps special pentru perioada de iarna in care raceam extrem de tare si nu imi reveneam cu medicamente. Este extrem de bun!

-Viorel

O energie si un chef de viata extraordinar mi-a oferit! MULTUMESC !!!

-Mariana Bustei

Fetita mea are astm bronsic si am reusit sa ii amelioram simptomele foarte mult. Suntem f. multumiti!

-Buludan Marian

Nu tin minte ultima oara cand am racit! E foarte bun !!

-Andrei

Sunt sportiv si oboseala ma ajunge destul de des. Facem antrenament zilnice si avem o alimentatie stricta. Un prieten mi-a recomandat cordyceps si mi-a crescut foarte mult rezistenta la efort, in plus nu tin minte ultima oara cand am racit. Este extraordinar!

-George

Lucrez in IT si stau in fata calculatorului zilnic si aveam oboseala cronica. Mama mi-a recomandat acest supliment și in doar cateva zile am inceput sa ma simt mult mai bine. Am scapat de oboseala si pot sa dorm normal. Am un alt chef de viata. Este foarte bun!Recomandă!

-Maria

Am inceput sa iau cordyceps de aproximativ o luna si deja simt o imbunatatire in ceea ce priveste nivelul meu zilnic de energie: D

-Anghel

Cordyceps Sinensis mi-a fost de ajutor sezonul acesta! Nu am mai avut probleme cu raceala sau gripa, eu care in anotimpul rece ma imbolnaveam cam de doua ori garantat

Pret: 170 RON

Aveti posibilitatea de a comanda acest produs cu 20% mai ieftin, dacă devin partener al companiei Eden Line, iar pentru acesta trebuie să mă contactați, sau sa va face față cont / sa va inscrieti ca partener aici: https: //www.edenline . ro / inscriere? c = 89132696

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

LOCOMOTOR BIOCALCIUM